Reklamácie

Zakúpil som produkt a nie je funkčný

  • K tejto situácií môže výnimočne dôjsť aj u veľmi kvalitných výrobkov. Sme tu pre Vás, aby sme urobili maximum pre najrýchlejšie doriešenie. V tomto prípade prosím produkt doručte na našu adresu a my Vám vrátime platbu alebo Vám tovar vymeníme. Závadu nám v tomto prípade spresnite, aby sme mohli situáciu doriešiť s výrobcom, pomôžete tak k ešte väčšej kvalite výrobkov.
  • Kde môžem uplatniť reklamáciu?

  • Jednoducho nám tovar doručte na adresu: Zásielkovňa.sk, 98944431, Kopčianska 92/A, Bratislava 851 01
    a do Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu, čo najpodrobnejšie popíšte závadu. O vyriešení Vašej reklamácie sa postaráme a zašleme Vám tovar na Vašu adresu.
  • Čo potrebujem k reklamácii za dokumenty?

  • Nie je to vôbec zložité. K tovaru, ktorý nám vrátite poštou priložte Oznámenie o uplatnení reklamácie predávajúcemu, v ktorom čo najpodrobnejšie popíšte závadu a uveďte kontakt na Vás.
  • Ako dlho bude trvať vyriešenie reklamácie?

  • Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
  • Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás.